Používá technologii služby Blogger.

Vyhledávání

COLOMBIA

Tak jsem se rozhodla, že si dnes trochu zavzpomínám, a napíšu o mé krátké návštěvě Kolumbie, která se uskutečnila už před dvěma lety. Do Ameriky jsem se vydala přesně někdy na konci října 2015, takže už to vlastně budou skoro tři roky. Páni, když jsem to tu napsala, ani nemůžu uvěřit, že už to je tak dlouho, šíleně to letí.:)

Abych vůbec popsala, jak jsem se zrovna do Kolumbie dostala. Po maturitě, v září 2014 jsem nastoupila na vysokou školu FHS, UK. Tam jsem chodila asi měsíc, ale nějak jsem se necítila, nebyla jsem tu tak nějak šťastná a celou střední jsme pořád říkala, jak moc bych chtěla do Anglie. A jelikož jsou přijímačky na tuto školu "pouze" překlad odborného textu z angličtiny (či  z jiného, vámi vybraného jazyka) do češtiny, rozhodla jsem se, že tu školu prostě skončím a splním si to, co jsem celou střední chtěla. Během 14 dní jsem si vše potřebné pro to, aby jsem se jako au-pair dostala do Anglie, zařídila. Upřímně, au-pair je asi nejjednodušší cesta, jak se tam rychle dostat.

Zpočátku jsem se toho trochu bála, snad každý, kdo měl s au-pair zkušenosti, nebo někoho znal, kdo se tímto chvíli "živil", měl zkušenosti spíše špatné, než dobré. Ale asi jsem výjimka. Já jsem totiž narazila na tu nejlepší rodinu, super rodiče, super děti. Do teď jsme s nimi v kontaktu a dokonce jsem i letošní prázdniny strávila v Londýně u sestry mé původní host mum. Dalo by se říci, že všichni, jak moje první host family, tak i druhá, u které jsem strávila toto léto, ale vlastně i všichni jejich příbuzní, včetně babiček a dědečků, jsou pro mě, jako druhá rodina. A už se dostávám k tomu podstatnému (pardon, jsem zase ukecaná)..Když jsem svou první rodinu  na konci prázdnin minulého roku opustila s tím, že jsem znovu udělala přijímačky a jdu studovat. Hned po měsíci jsem se s nimi zase viděla, jelikož mi nabídli jet s nimi na 3 týdny do Ameriky.

Právě prarodiče měli na Miami (Florida) dům, který s shodou okolností před tím, než jsem se tam vydali, prodali, jelikož to pro ně bylo moc velké, a celá rodina se tam scházela tak 2x ročně, a tak si místo toho raději pořídili byt. Z toho lze usoudit, že tam právě pravidelně jezdí na Vánoce, ale i jindy, během roku, jen tak na dovolenou. My tam jeli ale už v říjnu, jak kvůli dovolené, tak i kvůli tomu, že se mých host mums bratr ženil, a to právě v Kolumbii.
Většiny dovolené jsme tedy strávili na Floridě, ale na 3 dny, jsem si udělali výlet právě do Jižní Ameriky, do Kolumbie (mimochodem o Floridě zase příště). Asi se taky ptáte, proč zrovna Kolumbie? Bylo to proto, že ženichova snoubenka prochází právě odtamtud.

Ubytováni jsem byli v 5 hvězdičkovém hotelu jménem Santa Clara, kde se konala i samotná svatba. Jelikož už to bude rok, přesné detaily si nepamatuji. První den, kdy jsem dorazili, byl pouze takový relaxační. První, co přišlo na řadu, bylo jídlo, jelikož jsme všichni byli po cestě vyhládlí. Pak už jen relax u bazénu. Jelikož si to chtěli oba páry rodičů užít, a já jim zase chtěla umožnit, aby si ségry ženicha svatbu pořádně užili, hned první večer šli všichni dospělí na večeři a já baby-sittingovala. To byla ještě ta lehčí část. Děti spaly, a já pouze vedle na pokoji, kdyby se náhodou vzbudily.

Ovšem hned druhý den se konala svatba. Ráno začalo snídaní (mimochodem nejlepší snídaně!!). Byla ve formě bufetu, ale kupříkladu jen toho exotického ovoce tam, ještě teď si vybavuji, jak moc dobře to chutnalo. Poté jsem se s jednou částí rodiny, Gemmou a Andrewem a dětmi šla projít do města, jak jinak, než s foťákem. A odpoledne už byly přípravy na svatbu v plném proudu. Avšak ještě před svatbou jsem měla trochu volného času a šla se sama, zase trochu jinam do města, projít. Jsem ráda, že jsem šla, jelikož jsme během té procházky vyfotila spoustu fotek, avšak jakožto to jediná blondýna široko daleko (a díky sluníčku mi vždy vlasy opravdu zasvětlají), to nebylo až tak příjemné. Koukat na to, jak na vás každý druhý taxikář dělá pusinky či na vás pokřikují. Každopádně od tří odpoledne jsme se začali scházet, já s dětmi a mamkami šla k nevěstě, kde se družičky převlékaly, nechávaly se učesat, nalíčit. A jelikož jedno ze 4 dětí bylo v té době docela malé, já měla v průběhu svatby na starost převážně jeho, kdy jsem jak během příprav na svatbu, tak i během obřadu, prošla křížem krážem celý hotel s kočárkem, aby především na obřadu nerušil, kdyby náhodou začal brečet. Takže o obřadu jako takovém toho nemám moc co říci, ale samozřejmě nevěsta byla nádherná!!

Po svatbě následovalo pití a bavení se na jednom z balkónů hotelu, kde jsem většinu času strávila s dětmi na lehátkách ve snaze, zabavit je. Občas samozřejmě běžely za rodiči, ale myslím, že jsem 4 malé děti zvládala docela dobře. Poté už scházelo zakončit celý den pouze pořádnou večeří. Jak jinak jsem samozřejmě seděla u dětského stolu. Co bylo k večeři už si taky přesně nevzpomínám, snad nějaký steak, ty jo, už fakt nevím. Ale vím, že vždycky když přinesli ten určitý chod, vypadalo to už jen na pohled božsky, stejně tak jako celý sál, kde se večeře konala a rovněž i dort. No..Nikdy jsem tak úžasnou svatbu neviděla! S dětmi jsem šla brzo na pokoj, jelikož musely jít spát, ale za to jsem byla i ráda, protože prochodit 100x skrz na skrz celý hotel a pak lítat okolo dětí na podpatcích. Po celém dni jsem byla ráda, že jsme si boty ze sebe sundala.

Třetí den, většina dospělých s kocovinou (nečekaně), byl už hodně, hodně odpočinkový. Pomalá snídaně, relax u bazénu, ale před polednem přišlo příjemné překvapení v podobě oznámení, že se pojede na výlet na jeden nedaleký ostrůvek. Gemma s rodinou zůstali u bazénu, ale já s rodinou Annabel a se všemi ostatními jela, a jsem za to moc ráda. Zase jsem viděla absolutně něco jiného. Jízda člunem na ostrov trvala asi půl hodiny a už jsme jen vjížděli na břeh a věděla jsem, že to bude skvělý. Uvolněná atmosféra a všichni si to maximálně užívali. Na ostrově jsme si dali rovněž oběd, na výběr bylo asi z 5 druhů jídla, jak jinak, než mořské pochoutky. Konečně jsem se i já začala trochu bavit, takže jsme se hned dala do řeči se svědky ženicha  a ostatními a byla taky trochu společenská, haha.

Na ostrově jsme pobyli pár hodin, ale pak už jsme se zase museli vrátit zpět. Na hotelu jsem si ještě zaplavali v bazénu, a to byla asi poslední aktivita, kterou jsem tam podnikli.

Následující ráno jsme se rychle zabalili a vydali jsem se zpět na cestu na Floridu, kde jsme tak týden ještě pobyli, jelikož svatba byla nějak uprostřed celé té dovolené.

I když jsem v Kolumbii strávila pouze 3 dny, a ještě tak, že jsem se starala o děti a prakticky tam pracovala, jsem hrozně šťastná, za tu možnost, už jen to, tam být. A jsem rovněž velice vděčná, a to za všechno, co pro mě ona rodina udělala, a že i nadále s nimi udržuji takový skvělý vztahy. Opravdu jsou pro mě jak druhá rodina a moc si jich vážím. D Í K Y