Používá technologii služby Blogger.

Vyhledávání

BOSTON - FIRST DAY

​​Tak jsem po roce a něco zase kývla hostfamily na to, že se s nimi vydám do Ameriky. Tentokrát mě "to doneslo" až do Bostonu. Vlastně plán byl takový, že navštívíme Boston, Floridu, a Washington, ale o tom časem:)

V pátek 31.3. jsme se vydali z Anglie, letiště Heathrow do Bostonu. Cesta byla trochu stresující, jelikož jsme kvůli dětem vyjeli pozdě a pak se lehce zasekali v dopravní zácpě. Kdybychom vyjeli ještě tak o 10 min později, nebo uvízli o něco déle, tak bychom bývali nestihli letadlo. Každopádně jsme to zvládli a po několika hodinovém letu dorazili do Bostonu kde, jak hlásaly předpovědi, sněžilo. Časový posun společně s cestou mě totálně dostali, takže jsme byla fakt unavená. Rodinka zašla ještě na véču, ale jelikož jsme měli v letadle jídlo, fakt jsem hlad neměla a dala radši sprchu.
Ráno jsme stávali kolem 7, ale než jsme se vyhrabali z hotelu, bylo 10. Jelikož jsem tu jako au-pair s rodinkou, je jasné, že jsem byla pořád s nimi, takže jsme se ráno společně všichni vydali do muzea pro děti, kde byly nejrůznější prolézačky, ale jelikož to bylo, jak jsem řekla, museum, byly tam nejrůznější sekce jako kupř. sekce o dinosaurech, interaktivní, s vodou, no všechno možný, které jsou jak naučné, tak i zábavné, takže pro děti fakt skvělý. Jelikož ráno hodně sněžilo plus byl šílený vítr, dost rychle se to zalidnilo dětmi s rodiči, kterým se nechtělo být doma, a venku se být nedalo.
Potom jsme se vydali do restaurace, kde jsem si objednala oversize burger (jiný neměli), ale zas tak velký to nebylo, i když jsem snědla pak tak do 5 hranolek a většinu snědly děti nebo hostdad, protože jsme fakt nemohla.
Poté jsme jeli zpět na hotel, kde jsme, teda spíš oni, dali chill. Já se rozhodla jít ven, i když bylo furt tak šílený počasí a taky jsem to asi tak po 20 minutách vzdala, jelikož nešlo fotit a zároveň držet deštník v takovým vichru, dokonce se mi lehce zkřivil deštník (fakt nechápu.) Rodiče pak šli tak na hodinku do fitka, takže jsem dohlížela na kluky a pak se zase šlo ven, kdy jsme zamířili do jednoho marketu, což byla vlastně budova, rádoby pasáž, kde byly stánky především s jídlem. Vedle toho jsem zašli do restaurace, aby si děti daly večeři, já byla fakt přecpaná ještě z toho oběda, takže jsem si koupila jen misku ovoce a klasicky rodiče večer na véču a já baby-sitting.
Po tomhle taková rutina, vana a "bedtime", klasický au-pairský režim, haha.
Druhý den bylo v plánu akvárium, kam já vůbec netoužila jít a ani nešla a namísto toho se vydala sama do ulic Bostonu, abych mohla spamovat dalšími fotkami. Oni moc nejsou na to objevování a chození po ulicích a tak když byla sebemenší volná chvíle, snažila jsem se utíkat pryč a objevovat, ale nestěžuji si, jsem vůbec ráda, že jsem měla tu možnost kouknout se do Bostonu, neskutnečně vděčná!!:))
Doufám, že se fotky budou líbit a enjoy:)