Používá technologii služby Blogger.

Vyhledávání

WASHINGTON

​​Původně jsme chtěla napsat o každém dni zvlášť, ale jelikož byl druhý den právě tím nezajímavějším na celém výletu, rozhodla jsem se vše spojit do jednoho, ale zase dost dlouhého a na fotky bohatého, článku:)).

1. DEN

Prvním dnem byla sobota 15.4., kdy jsme letěli z Palm Beach do Washingtonu už v 8 hodin ráno. Let trval něco málo přes dvě hodiny, takže super. Jakmile jsme se dostali přes kontrolu a vyzvedli tašky, jeli jsme do hotelu, kde jsme byli ubytovaní. Jelikož ale naše pokoje ještě nebyly přichystané, šli jsme na oběd.
Po obědě jsem se jen převlékli do něčeho jiného a vyrazili ven, protože bylo fakt krásně. Vydali jsme se na nábřeží řeky Potomac, kde jsme si dali zmrzlinu (fakt skvělá). Na můj návrh jsme se ještě vydali k Bílému domu. Děti byly lehce unavené z letu, tak jsme se hned poté vydali na hotel na chvíli si odpočinout, jelikož jsme od 6 hodin večer měli okružní jízdu autobusem po Washingtonu. Vlastně jsme viděli vše, co jsem následující den pak sama obešla, samozřejmě jsem chtěla lepší fotky, plus jsem chytla v autobuse místo, kde prvních pár sedaček je za sklem, takže ošklivý odraz na fotkách a nebo jsem furt musela vstávat a prostě nebylo to ono, takže sem z toho ani moc fotek nedám.
Po okružní jízdě jsme ještě zaskočili do hotelu na víno a pak už na pokoje, jelikož už bylo asi 10 hodin, což bylo na kluky dost pozdě.

2. DEN

Druhý den šli hostrodiče na hodinu cvičení a tak jsem ráno kluky pohlídala. Když rodiče přišli, dali sprchu a já vypravila kluky ven, měla jsem pak volno a šla objevovat Washington. Jak jsem řekla, obešla jsem v zásadě vše, co jsme předešlý den viděli z autobusu. Mé kroky směřovaly od hotelu k Bílému domu, k Washington Monument, World War II. Memorial, Lincoln Memorial, zpět k monumentu, a přes celý Mall pak ke Capitolu. Abych nešla nazpět tou samou cestou, vydala jsem se vedlejší ulicí, kde se nachází archiv, Trumpův hotel, Freedom plaza nebo podle průvodkyně nejošklivější budova ve Washingtonu, budova FBI. S rodinou jsem byla domluvená, že se sejdeme na hotelu kolem 3 hodiny odpoledne, přičemž jsem tam byla asi o půl hodiny dříve, a nakonec jsme ani nemusela tak spěchat, jelikož se opozdili a přišli až ve 4. Alespoň jsem v klidu dala sprchu, protože ten den byl neskutečný a bylo 31 stupňů, takže jsem byla z toho chození fakt hotová. Zbytek dne jsem strávila už jen na pokoji s klukama, jelikož rodiče si taky chtěli někam vyrazit bez nich a já tak alespoň upravovala fotky z toho dne.

3. DEN

Ten už není ničím zajímavý. Ráno jsme dali skvělou snídani (já s klukama palačinky) v restauraci nacházející se v hotelu. Předtím jsme však ještě balili, abychom se tím nemuseli zaobírat déle. Rodinka pak šla ještě navštívit nějaké muzeum, přičemž já jsem se šla projít do Georgetownu. Fotky z toho nějaké mám, ale ani jsem je ještě nedala do počítače. Je to prostě dlouhá ulice, kde jsou nejrůznější obchody, jako Forever 21, Zara, Nike, H&M, atd. Nebyla jsem ani v nakupovací náladě, plus se mi nechtělo táhnout věci z Ameriky, když můžu stejné koupit doma. Rovněž pak začalo ještě pršet, takže jsem se moc nezdržela a zase směřovala na hotel. Rodinka přišla několik minut po mně až do druhé hodiny odpoledne, kdy jsme měli check out, jsme byli na hotelu. Pak už jen jízda na letiště a další let, a já pak ještě den následující absolvovala let zpět do ČR.
Celý výlet, ať už Boston, Palm Beach nebo Washington jsem si neskutečně užila, a i když jsem tam byla jako au-pair, fakt jsem rodině neskutečně vděčná, že jsem měla vůbec tu příležitost se tam podívat a bylo to skvělý, takže ani nedokážu říct, jak moc jim děkuji! Každopádně snad se fotky budou líbit a neodradí Vás množství (prostě moje nerozhodnost:D) a enjoy!!:)