Používá technologii služby Blogger.

Vyhledávání

BRIGHTON

Do Brightonu jsem chtěla snad od té doby, co jsme poprvé přijela do Londýna, tedy už před 4 lety. Doopravdy nechápu, proč mi to trvalo tak dlouho se dokopak k výletu, když to je tak kousek, není to nijak finančně náročné atd. Jsem doopravdy pako, ale konečně jsme se tam dostala!

Na výlet jsem vyrazila s Domčou na konci dubna, konkrétně 20-21.4.
V sobotu jsme vyrazily metrem brzo ráno na nádraží London Bridge, odkud jsme měly vlak přímo do Brightonu, který trval asi hodinu. Po příjezdu jsme si hned zašly na snídani, a to konkrétně do Wafflemeister v Brightonu, na luxusní vafle.
Protože jsme byly v Brigtonu na dva dny, celou sobotu a celou neděli, v sobotu jsme se vydaly nedaleko na skály Seven Sisters a Brighton si nechaly až na druhý den.
Na skály jsme se vydaly autobusem, který nás tam i zpět stál asi 7 liber. Na skály jsme musely asi dva kilometry dojít a zahrnovalo to i šplhání do šíleného kopce, ale  předtím jsme se na to připravily lehčím posezením na pláži. Výhled se vyplatil a nahoře jsme si i trochu poseděly, odpočinuly, pokochaly se výhledem na skály a moře a navečer se zase vydaly zpět do Brightonu.
V Brightonu jsem si zašly na večeři, konrkténě pro skvělé hranolky BeFries, které jsem si vzaly s sebou, společně se ciderem, opět na pláž a jen tak si užívali západ slunce se ciderem v ruce. Jelikož jsme byly docela unavené a hlavně si chtěly druhý den užít Brighton, hned poté jsme se vydaly na naše ubytování.
Druhý den jsem vstaly relativně brzo a už v osm hodin byly na pláži, nafotily nějaké fotky ještě předtím, než se to za dvě hodiny zalidnilo lidmi.
Na snídani jsem zašli do Six Brighton, mohu jen doporučit! Poté se vydaly opět na pláž, ale protože bylo šílené vedro, hned poté jsme šly na oběd do Bankers Fish and Chips kde jsme měly naproto luxusní oběd!! Celé nacpané jsem se doplazily k Royal Pavilonu, kde jsme asi hodinu poseděly, ten den bylo šílené vedro. Procházely jsme poté ještě nějak pomalu Brighton, ale co si budeme, moc toho tak k vidění není a večer jsme skončily zase se ciderama na pláži. A kolem 9 hodiny vlak zpět do Londýna.
Na navštívení Brightonu den bohatě stačí, ale jsem ráda, že jsme si takto vyrazily na víkend a trochu vypadly odtud, haha.

---

On the trip I went with Dominika at the end of April, concretely on 20-21st April.
On Saturday we took the subway early in the morning to London Bridge, from where we had a train to Brighton, which lasted about an hour. After our arrivel to Brighton we set off to breakfast at Wafflemeister in Brighton where we had super delicous waffles.
Because we were in Brigton for two days, the whole Saturday and the whole Sunday, on Saturday we went to the Seven Sisters and spend a day in Brighton the next day.
We went to the rocks Seven Sisters by bus, which cost us about 7 pounds there and back. We had to walk to the rocks about two kilometers included climbing the crazy hill. The view was really worth it and we set there for a bit to enjoy the view of the rocks and the sea, and headed back to Brighton in the evening.
We went for dinner in Brighton. We had the best BeFries fries and took it down to the beach where we enjoyed it together with cider and just enjoyed the sunset. As we were quite tired and also really wanted to enjoy Brigton the next day, we decided to go to our accommodation and sleep.
The next day we woke up quite early and were on the beach already at eight o'clock as we wanted to take some pics before the beach gets busy.
For breakfast we went to Six Brighton, and I can really recommend it! After the breakfast we went back to the beach, but because it was so hot we went to lunch straight after to Bankers Fish and Chips where we had a luxurious lunch !! We were  sooo full so we decided to go ot Royal Pavilion and chilled there on the grass in the park, where we were sitting for like an hour as it was super hot day. Then we were walking through Brighton, exploring, but surprisingly we ended up on the beach with ciders again and around 9 pm took a train back to London.
One day is enough for visiting Brighton, but I'm glad we decided to go for the weekend and got out of London for a bit, haha.